jueves, 6 de septiembre de 2012

Crónica Cursa Malgrat de Mar (por danisoriano70)

El diumenge 12 d'agost es va celebrar la cursa de Malgrat, una vegada més he participat gràcies a una inscripció gratuïta, aquesta vegada gentilesa de CDMON. Una cursa urbana de 10 km sense quasi desnivell, només dues passades per sota de la via i la resta pla.

L'hora de la sortida, 8:30, em va fer matinar bastant per arribar a l'hora i recollir el dorsal, però no ja sabem que a l'agost és millor córrer ben aviat.

Després de fer una volta turística per Malgrat gràcies al GPS, vaig arribar al punt de sortida on un voluntari ens feia passar a un aparcament vigilat i amb ombra, quin plaer no haver-se d'amoïnar per aparcar. Com encara era aviat vaig aprofitar per agafar la bossa del corredor i ja tenir la feina feta. Per variar no ens van donar una samarreta sinó una bossa que sembla força pràctica, i un tetabrik de caldo Aneto.


A la sortida es van presentar uns 500 corredors i puntualment a 2/4 de nou la cursa va donar inici. Vaig sortir una mica lent perquè em vaig situar al mig del grup i no vaig poder començar a anar més ràpid fins passat uns 500 metres. La primera part del circuït passava per dins de Malgrat amb grans rectes i pocs revolts, al km 5 hi havia el primer avituallament, passada la primera part van passar a córrer per les afores de Malgrat, on no hi havia cap ombra i es començava a notar la calor bastant més.

Al km 7 hi havia situat el segon avituallament líquid i, s'ha d'agrair, un bon ruixat d'aigua per refrescar-nos. Cap el km 9 es repetia el ruixat per fer l'últim km ben refrescat, l'arribada de la cursa es situava a la pista d'atletisme on corrien els últims 300 metres (res a veure amb les Olimpíades ;). L'arribada estava molt ben organitzada, ja que havien posat unes tanques tipus Port Aventura per evitar aglomeracions, i la veritat es que funcionaven molt bé per agafar més aigua i refrescos, també hi havia síndria pels que li agrada.


Després de refrescar-me vaig poder veure el meu temps oficial i la classificació de championchip, la veritat que no va ser un dels meus millors dies i no vaig poder millorar marca, 48'45'' i posició 290, li dec unes braves a @Barceruel que la va acabar en 40'49, va tant ràpid que ni el vaig veure!!!)


Valoracions de la cursa


  • Organització: perfecte. (10) 
  • Avituallaments: molt ben situats.(9'5) 
  • Recorregut: molt bo, ràpid i pla. (9'5) 

3 comentarios:

@ManelNavarro dijo...

Un tetrabrik d'Aneto? No fotis! ;-)

Dani dijo...

un 10 d'organització, l'aneto és l'aneto

ManelMoralesFor dijo...

Molt bona cronica Dani

Publicar un comentario