miércoles, 2 de mayo de 2012

Crónica de la Cursa Mulla't i corre per l'Esclerosi Multiple (por danisoriano70)

Diumenge 7 del matí sona el despertador, ufff quin pal, l'apago i deixo que soni 7 minutets més, així fins passats dos quarts, ja no puc estirar més, em llevo i començo a preparar la bossa per anar a córrer a Montmeló. Montmeló? Però això no és un circuit de cotxes i motos? Si, però avui es celebra una cursa en ajuda de l'esclerosi múltiple i jo fa dies que em vaig apuntar. Vaig decidir apuntar-me aquesta cursa per dos motius, el primer ajudar una mica a la fundació, ja que la inscripció és per causes benèfiques i per què em feia gràcia això de córrer al circuit.

Esmorzo una mica i envio un tuit a @barceruel, avisant-li que ja vaig cap allà.

Després de 50 minuts d'autopista arribo a Montmeló on no hi ha gaire problemes per aparcar tot i que hi ha una mica de distància fins la sortida, aprofito per anar escalfant una mica mentre m'apropo al taulell per saber quin dorsal tinc. Faig una mini cua per agafar-lo i la senyoreta no em deixa agafar tres imperdibles, només dos em diu, com sóc molt pacífic agafo els dos que em diu i m'enrecordo d'ella durant tota la cursa quan el dorsal es va aixecant amb l'aire.

Miro el mòbil per veure si trobo en Barceruel i M... s'ha bloquejat, una cursa més em quedo sense conèixer els integrants dels Red Runners. Deixo la bossa al guardaroba i me'n vaig cap a la sortida.

L'ambient és molt festiu amb els inflables, el rocòdrom... famílies amb els seus nanos (i els meus per variar dormint, jejeje)



Em dirigeixo a la sortida i vaja, no sabia que el circuit tingues pujades i baixades. Acabo d'escalfar i estirar una mica i em situo a la sortida.

El primer Km fa baixada i no puc evitar accelerar més del compte i surto massa ràpid a 4'03'', intento anar a un ritme més adequat al meu nivell (acostumo a fer les curses a 4'40''). El segon km és més planer i el faig a 4'32'', el tercer el faig a 4'33'' tot i les primeres pujades del circuit, fins aquest km no comencen les molèsties als bessons que m'acompanyen en els últims dies, en el km 4 aprofito les baixades i accelero fins un ritme de 4'18 , al km 5 no sé si per les pujades o per les molèsties punxo una mica i el faig a 5'24, miro el crono i decideixo que aquest ritme no es pot anar i tot i patir decideixo apretar les dents i torno a córrer per sota de 5 a 4'39'', pago una mica l'esforç al següent km on torna haver pujades i empitjoro fins a 5'04'', el km 8 el faig a 4'48'', el 9 a 5'01'' i a l'últim km faig l'última accelerada i l'acabo a 4'22'', en total 46'48'', 2 segons menys que a la cursa del bombers tot i la duresa del circuit. Tanta pujada i baixada se m'ha fet una mica dur i crec que és un recorregut una mica trencacames.

A l'arribada ens hidratem molt bé amb aquarius i aigua, vaig a recollir la bossa del corredor i oh! No hi ha samarreta commemorativa, bé millor ja no sé que fer amb tantes (jeje).



Recullo la bossa, demano que em facin una foto de record i i torno cap a l'aparcament, ara aquesta distància ja no és tant agradable però me'n vaig content de la cursa i del resultat obtingut.

Ficha de la Cursa

4 comentarios:

Víctor Millán dijo...

Una llàstima lo del mòbil, Dani. :(

Para los amantes del motor, os dejo el track de la carrera. Seguro que cuando veais el recorrido os entran ganas de correrla el año que viene!

http://connect.garmin.com/activity/172817630

elparticula dijo...

Ostras Victor, que buena pinta tiene ese track!!! :-O

Víctor Millán dijo...

Y posiblemente una de las cursas en las que los puntos kilometricos estaban mejor puestos (excepto el del k4, que hace que el 4 y el 5 salgan corto y largo respectivamente). El resto, perfectos! Con su 1-2% de error habitual!

Por cierto, que si lo llego a saber hago fuerte el 10000 de Hospitalet y en el circuit hago la de 5 kms: Con el tiempo de la nocturna, hubiera hecho podio!!! Solo por detrás del "superguay" del Jose Luis Blanco!!

elparticula dijo...

Ostras, un podio no hubiese estado nada mal ;-) A ver si para la próxima lo consigues ;-)

Publicar un comentario