miércoles, 9 de mayo de 2012

XVII Milla Urbana Ripollet


  • Nombre: Milla Urbana Ripollet. Memorial Juan Suarez

  • Edición: XVII

  • Perfil: Asfalto

  • Distancia: 1 milla

  • Fecha: 12-05-2012

  • Hora: A partir de las 18:30h

  • Lugar: Ripollet

  • Precio: Gratuita


Red RunnerTiempo
Barceruel00:05:22

4 comentarios:

Víctor Millán dijo...

Ep!
Oportunidad de pasar una tarde muy divertida. Se corre por separado chicos y chicas, con lo que nos podemos animar mutuamente, ver como sacamos el higado por la boca... Si no habeis corrido nunca una milla, es toda una experiencia! Sales a tope, porque como total son 1609 metros, y luego resulta que a los 400 metros estas fundido. Llegas a casa peor que después de una media, con el acido lactico saliendo por las orejas... No sé si os animo o os invito a no venir!!! jejejee
Eso si, ideal para que los que habeis hecho ultratrails ultimamente cojais un poco de "chispilla" en las piernas! XDDD

Víctor Millán dijo...

Copio la mini-crónica que hice en el foro de corredors. Del doblete del fin de semana, prefiero hacer crónica de la Mitja de Tossa. Disculpad los Red Runners de fuera de Catalunya, pero en aquel foro suelo escribir en catalán:

Com m'agraden aquestes curses curtes i explosives! I més quan estan tant ben organitzades com la de Ripollet!

No l'havia fet mai i, de les 4 milles que he corregut en la meva vida, es la que m'ha semblat més complicada per anar rapid. Es un baixa-puja-baixa-puja, segons el garmin 6 metres cada 400 metres (1'5%, que no es gaire, pero quan vas a 190bpm es nota...). A més, 3 girs de 180º a un "cono" que et trenquen molt el ritme.
Pero com que de milles no en faig gaires, bé havia d'intentar apropar-me a la meva MMP! Hem fet un bon escalfament amb en Piri, rodant 2 vegades la distancia de la cursa, i les rectes de rigor ja amb en Cachirulo i en TeteXavi. M'he situat en segona linea, darrera dels cracks, i hem pogut sortir molt bé. Primera baixada amb sensació de control i a la pujada guanyo algunes posicions. Els de davant bastant lluny, pero amb la referencia visual constant. A la segona baixada vaig bastant al limit i puc pasar 3 o 4 corredors més. Penso que no podré fer el canvi a la pujada, pero sembla que les series curtes van donant resultats i aconsegueixo posar una marxa més. Tinc 3 corredors pocs metres a davant i miro d'atrapar-los. M'avança l'unic corredor que ho ha fet a la segona volta, pero jo puc amb el grupet de 3 que tenia a davant i finalment entro 11è. 5'22'', a una mitjana de 3'20''/km, amb 2 voltes identiques!!

He fet el meu segon milllor temps en milla, quedant-me a 6" de la meva MMP, pero la vaig aconseguir quan pesava 6kg menys. Així que ja sé el que haig de fer si vull millorar-la...

elparticula dijo...

Gracia Victor por la Crónica!!!

Unknown dijo...

chulaaaa! Yo me he enterado tarde que en mi barrio, en la mismisima travessera de les Corts se corría una carrera de 1 km y visto los resultados de la categoría Open (con trofeo muy chulo ofrecido por Europolis, que encima es mi gimnasio) y también los de la categoría veterana, podía haber triunfado. De hecho estaba allí , ya duchada tras el reconocimiento del recorrido de la Pujada Tibidabo y he estado a punto de quitarme las sandalia y ponerme a correr barefoot :)
buscaré yo también carreritas por el estilo, a ver como se me da la velocidad !
grande doblete Víctor, que la mitja de Tossa no es moco de pavo !

Publicar un comentario