viernes, 11 de mayo de 2012

Crónica 1ª Fenexy Race (por danisoriano70)

Després d'uns dies rumiant si córrer o descansar vaig a anar a Calella a fer la Fenexy Race. Tenia tres opcions per aquest cap de setmana, quedar-me a Girona i córrer la mitja o la de 9 km o aprofitar l'obsequi de La Bolsa del Corredor i vaig decidir-me per aquesta última. La mitja no em veia capaç de fer-la amb el mal que tenia als bessons, la de 9 km ja la vaig fer l'any passat i crec que s'han d'aprofitar els obsequis que reps ;)

Així que el dissabte vaig a anar fins a Calella a recollir el dorsal per no haver de matinar tant el diumenge, ja que es feien dues curses una de 5 i l'altre de 10 km i deixaven de repartir dorsals a les 8:45.

He de comentar que la Fenexy Race és una cursa solidària per la curació de les malalties medul•lars.

El diumenge després d'esmorzar vaig fins a Calella i arribo més aviat del que pensava, ja que trobo aparcament a la primera i per fer temps em poso a llegir els últims capítols de "Córrer o morir", d'en Kilian Jornet (mala idea per un RedRunner). Després de fer temps surto del cotxe i començo a escalfar per la cursa. L'ambient és molt maco i ja ha acabat la cursa dels 5 km quan arribo a la sortida.

Aquesta vegada em decideixo posar cap al mig del pelotó i no sortir massa ràpid com anteriors curses per no forçar els bessons. Abans de la nostra sortida hi ha la dels corredors de cadires de rodes, que reben un afectuós aplaudiment quan la comencen.


El circuit és molt planer i s'han de fer 3 voltes pel passeig marítim, la gran majoria del traçat es de sorra amb una part asfaltada. Cada volta són un 3333m, segons el cronometratge de championchip.


La primera volta la faig sense molèsties i abon ritme 4'23'', però cap al km 4 ja començo a tenir les malaides molèsties als bessons i baixo el ritme fins a 4'35'', tot i així a la última volta em venen al cap les paraules del Kilian (no llegiu abans d'una cursa RedRunners! O forçareu massa jeje) i ignoro el mal que tinc i apreto per fer-la en 4'31'', acabo la cursa amb la meva segona MMP amb un temps de 45'02” ritme de 4'30'' i un mal de bessons que encara en dura.

Crec que podria haver millorat la meva marca si no arriba a ser per tres petits detalls, el mal de bessons, l'aire en contra quan feies el circuit direcció Girona, en aquesta part l'aire et venia directa del mar i sense la protecció dels arbres, i que el el primer avituallament, encara no sé com vaig fallar a l'agafar l'aigua i vaig haver de recular jeje.

La cursa em va agradar i hi havia un bon ambient, a més a més l'espiker ens va fer riure amb el seu peculiar compte enrerra de 10, 8, 9 ...

Ficha de la Cursa

No hay comentarios:

Publicar un comentario